Datum objave: 13. 03. 2025.

Radionice u 6.c razredu

by | Naslovnica, Škole za Afriku, Tehnička kultura, Vijesti

Učenici 6.c razreda zajedno s razrednicom i pedagoginjom sudjelovali su u kreativnim radionicama izrade narukvica i pletenjem košarica s ciljem prikupljanja sredstava za humanitarnu akciju “Škole za Afriku”. Kroz nekoliko radionica, učenici su pokazali svoju kreativnost i zajedništvo izrađujući jedinstvene narukvice i košarice koje su potom ponudili na prodaju.

Prikupljena sredstva bit će usmjerena za podršku obrazovanju djece u Africi, čime su učenici svojim trudom i radom doprinijeli globalno važnom cilju. Ove radionice ne samo da su potaknule razvijanje praktičnih vještina i mašte, već su učenike podučile važnosti pomaganja drugima i odgovornosti prema zajednici.

  • Bravo za 6.c razred na uloženom trudu i velikom srcu!

Motoričke prednosti pletenja narukvica metodom Kumihimo

Pletenje narukvica metodom Kumihimo (tradicionalna japanska tehnika pletenja užadi i vrpca) ima brojne motoričke koristi, posebno za djecu i mlade:

Razvijanje fine motorike: Precizno upravljanje nitima i izrada uzoraka zahtijeva koordinaciju prstiju, što jača finu motoriku i spretnost.
Poboljšanje koordinacije ruka-oko: Kontrolirano premještanje niti prema uzorku razvija sinkronizaciju između vizualnog praćenja i fizičkog djelovanja.
Jačanje koncentracije i pažnje: Proces pletenja zahtijeva fokus i pažljivo praćenje redoslijeda pokreta, što doprinosi boljoj koncentraciji.
Razvijanje strpljenja i preciznosti: Složenost tehnike potiče učenike da budu strpljivi i pažljivi kako bi postigli željeni rezultat.
Vježbanje bilateralne koordinacije: Ruke rade zajedno u različitim ulogama (jedna drži nit, druga plete), što potiče simetričnu upotrebu obje strane tijela.

Ova tehnika nije samo kreativna i zabavna, već i doprinosi važnom motoričkom razvoju kroz praktičnu aktivnost.

Pogledajte slike s radionica!

Projektni dan povodom Dana Grada Zadra

Projektni dan povodom Dana Grada Zadra

24. studenoga 2025. godine povodom Dana Grada Zadra u našoj je školi održan Dan otvorenih vrata. Održane su: likovna radionica, kreativna radionica, eko radionica, pub kviz, dramska radionica 'Igrajmo se', radionica zadruge, blackout poezija, odbojkaška utakmica. 4.a...

Sportski uspjeh naših učenica

Sportski uspjeh naših učenica

Naše učenice ostvarile su sjajan rezultat na natjecanju u badmintonu! U skupini smo pobijedili ekipe OŠ Bartul Kašić i OŠ Benje, čime smo osigurali plasman u finale županijskog natjecanja. U finalu smo se susreli s ekipom iz Obrovca. Iako smo dale sve od sebe,...

Adventska čarolija

Adventska čarolija

Adventsku čaroliju u poludnevnom boravku otvorili smo odlaskom na farmu Ponyland u obližnjem Smokoviću.  Drage, plahe životinje, logorska vatrica uz topli kakao napitak, šarene lampice i baka Mraz uveli su nas u Advent. Obitelj Vrkić nas je i ove godine pozvala i...

Radionica heklanja

Radionica heklanja

U ponedjeljak je u oratoriju naše župe održana kreativna radionica Marijine djece koju je vodila Đurđa, školska asistentica poznata po svojoj strpljivosti i smislu za rad s najmlađima.Tijekom susreta djeca su imala priliku naučiti osnove heklanja – od držanja igle i...

Grb Grada Zadra

Grb Grada Zadra

Odlukom Gradskoga vijeća grada Zadra školski bend OŠ Krune Krstića dobio je Grb Grada Zadra za promicanje glazbe među mladima. Svečana dodjela održana je u Hrvatskom kazalištu Zadra, na Dan grada Zadra, sv. Krševana, dana 24. studenoga 2025. godine.

Natjecanje Dabar 2025

Natjecanje Dabar 2025

10. jubilarni izazov Dabar @ucitelji.hr završen je! 48036 učenica i učenika pristupilo je izazovu i pokazalo svoje logičko i računalno razmišljanje kroz 12 zanimljivih zadataka koje su mogli rješavati tijekom 40 minuta u svojim školama i pod nadzorom svojih učitelja....

Školski bend

Školski bend

Bend čine profesori škole koji svojim radom i ostvarenim programima promiču i potiču učenike na bavljenje glazbom ali i druženje u slobodno vrijeme.  U svoj rad uključuju i učenike koji na taj način, neposredno, stvaraju prisniji i opušteniji odnos s profesorima,...

Skip to content