Datum objave: 08. 01. 2025.

Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

by | Naslovnica, Vijesti

 

PROTOKOL O KONTROLI ULASKA I IZLASKA U ŠKOLSKIM USTANOVAMA

 

Poštovani učenici, roditelji/skrbnici i posjetitelji škole,

 

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih je dana 2. siječnja 2025. godine donijelo Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.

Od 7. siječnja 2025. godine svaka škola u RH pa tako i OŠ Krune Krstića – Zadar  (matična ustanova i PŠ Ploča), obavezna je provoditi postupke kao što su: 

  • obavezno zaključavanje ulaznih vrata,  
  • najava posjeta i ulaska u školu,  
  • utvrđivanje identiteta roditelja/skrbnika i posjetitelja škole
  • evidentiranje roditelja/skrbnika i vanjskih posjetitelja škole

 

Ulasci i izlasci iz škole za učenike

U škole se ulazi i izlazi isključivo na glavni ulaz.

Ulazna vrata škole bit će otključana 30 minuta prije početka nastave, za vrijeme velikog odmora velikog  i 15 minuta nakon završetka nastave. Osim u navedenim periodima, ulazna vrata škole, kao i svi ostali ulazi i izlazi bit će zaključani tijekom cijelog radnog vremena na način da su osigurani evakuacijski izlazi.

Roditelj/skrbnik može svoje dijete dopratiti do ulaznih vrata, a nakon nastave pričekati ga ispred škole.

Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove. Tijekom velikog odmora učenicima nije dopušten izlazak izvan prostora školske ustanove.

Roditelji/skrbnici i ostali posjetitelji škola, mogu ulaziti u školsku ustanovu samo uz prethodnu najavu (u dogovoru s učiteljem, ravnateljem ili stručnim suradnikom) ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu.  

Zaštitar ili radnik školske ustanove zadužen za nadzor, obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe.

Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

Radnik školske ustanove zadužen za nadzor, dužan je preuzeti stranku na ulazu, evidentirati je, te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove.  

U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice. Nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza iz škole.

Kada roditelji/skrbnici dolaze na informacije o učenicima, obavezni su poštovati raspored koji objavljuje školska ustanova, uz prethodnu najavu predmetnom učitelju ili razredniku.

Pregled osoba i predmeta učenika i drugih posjetitelja školskih ustanova

U slučaju potrebe, radnik škole ili osoba koja je zadužena za poslove nadzora, uz zahtjev za uvid u osobni dokument s fotografijom, može izvršiti i sigurnosni pregled posjetitelja i njegovih stvari.

Osobama koje ne dopuštaju uvid u osobni dokument ili obavljanje sigurnosnog  pregleda, ulazak u školu neće biti dopušten.

Sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno obrazovni radnici tijekom održavanja nastave. Predmeti pogodni za nanošenje ozljeda ili drugi nezakoniti predmeti privremeno će se zadržati, a o njihovu pronalasku obavijestit će se ravnatelj, stručne službe, roditelji i policija kada su ispunjeni uvjeti za policijsko postupanje.   

Osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

 

Produženi boravak

Roditelji/skrbnici koji žele doći po svoju djecu prije završetka produženog boravka, moći će to učiniti uz prethodnu najavu učiteljicama koje rade u produženom boravku.

Učiteljica koja radi u produženom boravku će dijete dopratiti do glavnog ulaza u školu.  

 

                                                                                   Ravnateljica

                                                                                   Jasmina Matešić

Najnovije vijesti i događanja

Skip to content