Studijsko putovanje "Promicanje kvalitete života darovitih" - Ljubljana
U sklopu projekta "ZadarZaDar" Doživljajna pedagogija u prirodoslovnim predmetima za razvoj darovitih učenika, organizirano je studijsko putovanje u Centar za istraživanje i promicanje darovitosti Pedagoškog fakulteta Sveučilišta u Ljubljani, u trajanju od 8.-10.11.2017.g.
U sklopu studijskog putovanja - Projekta ZadarZaDar, zadarski projektni tim kojeg su činili ravnatelji i koordinatori 5 partnerskih škola (OŠ Bartul Kašić, OŠ Kruno Krstić, OŠ Zadarski otoci, OŠ Sv. Filip i Jakov i OŠ Benje), pročelnik za Upravni odjel za odgoj i školstvo - g. Joso Nekić, koordinator Sveučilišta u Zadru- prof.dr. Igor Radeka, profesori sa Odjela za pedagogiju, nastavnici iz partnerskih škola, voditelji projekta Vera Šušić i Krešimir Groš, posjetili su Pedagoški Fakultet, Sveučilišta u Ljubljani, koji je referentni centar izvrsnosti u radu s darovitošću. Dio tima iz OŠ Kruno Krstić bili su ravnateljica Jasmina Matešić i psihologinja Jagoda Ivanišević.
Svrha putovanja bila je steći nova znanja, iskustva i vidjeti primjere dobre prakse u Sloveniji. U tu svrhu upriličen je posjet OŠ Šmartno u Ljubljani i OŠ Antona Ukmarja u Kopru. Trodnevna edukacija održavala se na Ljubljanskom Sveučilištu a predavači ( prof.dr.Mojca Jurišević, prof.dr.Mojca Čepić, prof.dr.Gregor Torkar, doc.dr. Boštjan Kuzman) su ponudili teorijski okvir u radu s darovitima te primjere dobre prakse na svim razinama obrazovanja.
Zaključci ovog studijskog putovanja, kao i primjeri dobre prakse u radu s darovitim učenicima će se kroz projekt implementirati u zadarske osnovne škole, a prve rezultate moći ćemo vidjeti na svečanom otvaranju suvremenog praktikuma prirodoslovlja u OŠ Bartul Kašić, povodom Međunarodnog dana darovitih učenika - 21.ožujka.2018.g.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |