CHAT (Croatian-Hungarian Alliance Team)

Učenici iz Mađarske dolaze u Zadar od 23. do 29.travnja 2018.godine.

Posjet predstavnika Grada Zadra i zadarske OŠ Krune Krstića Veleposlanstvu RH u Mađarskoj

objavio: Jasmina Matešić  datum: 15. 10. 2018. 13:00

Medunarodna razmjena ucenika s Madarskom - Dunabogdany, dan 2

Doruckovali smo u 8:00 h. Tijekom jutra imali smo 3 radionice sa madarskim nastavnicama. Radionice su nam se veoma svidjele jer smo kroz prepricavanje prica i crtanje upoznavali jedni druge. Poslije rucka smo otisli posjetiti budimski dio Budimpeste. Cijelim putem su nam vodici bili madarski ucenici. Posjetili smo citadelu i brdo Gellert, Budimsku palacu, crkvu sv. Matijasa i ribarski bastion. U blizini smo vidjeli Starbucks, i naravno pohitali tamo. Nakon ukusnih frapea i suvenira vratili smo se u kamp gdje nas je cekala vecera. Za kraj radnog dana u posjet su nam dosli umjetnici koji su nas naucili raditi cestitke koje smo sami osmislili, obojali i ispekli.

objavio: Zorka Bebić Tokić  datum: 25. 9. 2018. 22:04

Medunarodna razmjena ucenika s Madarskom - Dunabogdany, dan 1

24. rujna krenuli smo sa zadnjeg perona kolodvora u 6:10 h. Voznja busom bila je duga 10  sati, ali smo se osjecali kao da trajalo cijelu vjecnost.Na odrediste smo stigli oko 16:00 h. Madari su nas srdacno docekali i bili su vrlo gostoljubivi. Nakon sto smo se smjestili u sobe i upoznali svoje nove madarske prijetelje bilo je vrijeme za veceru. Vecera je bila vrlo ukusna. Poslije vecere otisli smo prosetati uz rijeku Dunav niz koji smo pustili papirnate brodove kao znak prijateljstva dvije skole, dva grada, dvije drzave. S obzirom da je pala noc, do spavanja smo nastavili druzenje po sobama upoznavajuci nove prijatelje. Svjetla su se ugasila u  22:00 h.

objavio: Zorka Bebić Tokić  datum: 25. 9. 2018. 22:03

Film iz Mađarske

U nastavku pogledajte video iz Mađarske

objavio: Zorka Bebić Tokić  datum: 19. 12. 2017. 16:35

Mađarska - dan peti

CHAT (Croatian-Hungarian Alliance Team) - projekt razmjene ucenika izmedu OS Krune Krstica, Zadar i OS Theresa Town, Terezvaros

objavio: Jasmina Matešić  datum: 23. 9. 2017. 08:32

Mađarska - dan treći

objavio: Jasmina Matešić  datum: 21. 9. 2017. 08:06

Međunarodna razmjena ucenika s Mađarskom - Dunabogdany, dan 6 Vijest ima dokument u privitku

Nas posljednji dan zapoceo je obilaskom Parlamenta, velicanstvenog zdanja na obali Dunava. Sunce nas je grijalo dok smo radili zadnje selfije po Budimpesti. Za nas je ovo bio vazan dan jer su nam se na rucku pridruzili gradonacelnica 6. distrikta Terezvarosa Zsófia Hassay, njezin zamjenik Laszlo Papp , izaslanik Veleposlanika Ivan Busic sa suprugom, te drugi vazni ljudi koji su sudjelovali u organizaciji i realizaciji ovog projekta. Nakon ugodnog druzenja veseli vozac naseg autobusa nas je odvezao u Zooloski vrt, smjesten u samom centru ovog velikog grada. U ovoj zelenoj oazi zive zivotinje iz cijelog svijeta. 3 sata nisu bila dovoljna da bi vidjeli sva cuda zivotinjskog svijeta. U predvecerje smo se polako uputili u nas kamp, gdje smo priredili oprostajnu zabavu, izmijenili adrese i mailove, s nadom da cemo se vidjeti na proljece. I tako je zavrsila ova lijepa avantura. Za sve nas ovo je bilo jedno predivno iskustvo koje ne bi bilo moguce bez svih dobrih ljudi kako kod kuce, tako i ovdje u Madarskoj. Ovim putem im se jos jednom zahvaljujemo od srca! Kőszőnőm!!!!!!!

objavio: Jasmina Matešić  datum: 25. 9. 2016. 07:37

Međunarodna razmjena ucenika s Mađarskom - Dunabogdany, dan 5 Vijest ima dokument u privitku

Vec je petak! Vrijeme leti! Uzivamo u zanimljivim radionicama i vec smo se udomacili u nasem kampu. Danas smo posjetili drevnu utvrdu u Visegradu, gradicu nedaleko od Dunabogdanyija. Scenski prizor s vostanim figurama docarao nam je diplomatske odnose srednjovjekovnih zemalja. S utvrde se proteze predivan pogled na mocnu rijeku i njene otoke. Madari su ponosni na Dunav jednako kao i mi na nase Jadransko more. Adrenalinski park pored Visegrada ostat ce nezaboravan dio nase madarske avanture. Radujemo se sutrasnjem posjetu madarskom Parlamentu i zooloskom vrtu. Hamarosan találkozunk!

objavio: Jasmina Matešić  datum: 24. 9. 2016. 11:37

Medunarodna razmjena ucenika s Madarskom - Dunabogdany, dan 4. Vijest ima dokument u privitku

Presavsi Arpadov most nasli smo se u vrevi Budimpeste. Vec poznatim nam ulicama stigli smo do strogog centra grada u kojem je smjestena nasa skola prijatelj Theresa Town Bilingual School. U auditorijumu skole odrzana je svecanost povodom naseg posjeta, a medu veselim i radoznalim licima bio je i Borna, djecak hrvatskog podrijetla, koji je ponosno razgovarao s nama na tecnom hrvatskom jeziku. Ravnateljica je ugostila uciteljice, a madarski domacini su proveli svoje hrvatske vrsnjake hodnicima i ucionicama svoje skole. Posjetili smo obliznju crkvu i popeli se na njezin zvonik s kojeg je pucao pogled na budimpestanske krovove. Prije rucka su nas uciteljice povele u poznati Starbucks te smo uzivali u drazima velegrada. Nakon rucka prosetali smo do Hrvatskog kulturnog centra gdje je za nas pripremljen docek i kratki program. Naucili smo mnogo o zivotu hrvatske manjine u Madarskoj te smo dali intervjue za popodnevnu emisiju Hrvatskog radija HRT3. Uzivali smo u arijama iz opere Traviata tijekom naseg razgledavanja Kraljevske operne kuce. Voznja budimpestanskim metroom bila je iznenadenje za kraj naseg danasnjeg posjeta ovom velebnom gradu.
Dok ovo pisemo neumorni ucenici sudjeluju u vecernjim radionicama. Szia!

objavio: Jasmina Matešić  datum: 23. 9. 2016. 10:54

Medunarodna razmjena ucenika s Madarskom - Dunabogdany, dan 3 Vijest ima dokument u privitku

Izgleda da smo sa sobom donijeli lijepo vrijeme, prati nas vec treci dan. Jutarnje radionice posjetio je zamjenik gradonacelnice Budimpeste, ravnateljica dvojezicne osnovne skole Theresa Town i drugi predstavnici gradske uprave Budimpeste i medija. Nasi ucenici su uspjesno odradili intervjue na engleskom jeziku, iznijevsi pozitivne dojmove o cjelokupnom projektu. Posjetili smo Esztergom, madarski Vatikan, i odusevili se velicanstvenoscu Bazilike sv. Stjepana. Kraljevski dvor madarskih vladara podsjetio nas je na skolske obveze i satove povijesti, na kojima smo ucili o dinastiji Arpadovica. Gradic Szentendre nas je osvojio uskim ulicicama, koje slice dalmatinskim kaletama, i vrhunskim tortama. Kraj radnog dana obiljezila je rodendanska proslava. Sutra nas ocekuje cjelodnevno istrazivanje Budimpeste! Jó éjszakát!