preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Popis udžbenika i radnih bilježnica šk.god.2021./2022.

                                                                                                                    

 

    Vladimir Lončarević, Glas Koncila

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 7. 2014.

Ukupno: 2164355
Danas: 38

      

 

 

Na ovoj starnici  iz predmeta Tehnička kultura svake

školske godine dodaju se novi uratci, zadatci i rješenja zadataka

ovisno o potrebi tijekom nastavne godine.

Radi lakše preglednosti sve se nalazi u jednoj objavi

koja se počela graditi u školskoj godini 2022./2023.

Vijesti iz predmeta

6.razredi TKO ŽELI

Izradi i donesi na sat.



Priloženi dokumenti:
PROJEKTNI_ZADATAK_-_Izradi_svoj_seizmograf.pdf (225.97 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Jasenka Čirjak   datum: 9. 2. 2023.

Tehnička kultura

Nastavni predmet TK kod učenika razvija vještine na području:

  • vizualne percepcije
  • preciznosti u crtanju i radu
  • tehničkog mišljenja i inovativnosti
  • tehničkog rječnika
  • pažnje i koncentracije
  • motorike
  • ponašanja
  • samostalnosti
  • odgovornosti

 

Elementi vrednovanja u Tehničkoj kulturi

Odgojno-obrazovni ishodi okvir su za vrednovanje i ocjenjivanje, a svojom strukturom sadržavaju spoznajnu, psihomotoričku i afektivnu komponentu.

Spoznajne komponente – teorijska i činjenična znanja, razumijevanje i primjena. Može ih se vrednovati tijekom izvođenja zadataka na nastavi i kao rezultate rada poput tehničkih crteža, rezultate ispitivanja svojstava i mjerenja mjernih veličina tijekom učeničkog izvješćivanja, prezentiranja, obrazlaganja i objašnjavanja vlastitoga rada.

Psihomotoričke komponente – umijeća i vještine, od imitacije i manipulacije do precizacije. Vrednuje se razina usvojenih vještina rukovanja priborom, alatima i strojevima, mjernim instrumentima i različitim tehničkim tvorevinama. Vrednuju se rezultati rada kao što su tehnički crteži, skice, tehnička dokumentacija, rezultati mjerenja i ispitivanja, tehničke tvorevine. Ocjenjuju se samo radovi i tvorevine koje učenik izradi u školi tijekom nastave.

Afektivne komponente – samostalnost i odgovornost, razina samostalnosti pri obavljanju zadataka. Vrednuje se savjesnost i redovitost u radu, preuzimanje odgovornosti prema svojemu radu, radnim zadatcima, sredstvima, drugim sudionicima i učitelju.

Metode i tehnike vrednovanja usvojenosti odgojno-obrazovnih ishoda

Vrednovanje se ostvaruje primjenom različitih metoda koje uključuju usmeno provjeravanje, vrednovanje grafičkih radova, laboratorijskih vježbi, izrađenih tehničkih tvorevina i prezentacija. Posebnost predmeta mogućnost je vrednovanja odgojno-obrazovnih ishoda u svim komponentama praktičnim radom pri čemu učitelj osmišljava elemente vrednovanja. Ocjenjivanje učenika treba biti usmjereno samo na ona znanja i vještine koje je učenik imao mogućnost uvježbati. Prema navedenome u predmetu Tehnička kultura vrednujemo teorijska i činjenična znanja, vještine i pripadajuću samostalnost i odgovornost.

Izvješćivanje, ocjenjivanje i zaključna ocjena

Na početku školske godine i prije usvajanja odgojno-obrazovnoga ishoda upoznajemo učenike s elementima praćenja i vrednovanja. Praćenje i informiranje učenika o njegovu napredovanju provodi se kontinuirano dijagnostički, formativno i sumativno. Napredovanje učenika pratimo pisanim bilješkama, a razinu usvojenosti odgojno-obrazovnih ishoda brojčanom ocjenom. Na kraju nastavne godine izražava se zaključna ocjena nastavnoga predmeta koja uključuje sve komponente. Kao numerički pokazatelj razine usvojenosti odgojno-obrazovnih ishoda definiranih kurikulumom zadržava se ljestvica školskih ocjena od pet stupnjeva. Kao i dosad, zaključna se ocjena izriče riječju i brojkom (nedovoljan – 1, dovoljan – 2, dobar – 3, vrlo dobar – 4, odličan – 5).

Osnovna je svrha vrednovanja, ocjenjivanja i izvješćivanja unaprjeđivanje učenja i napredovanje učenika u svim aspektima učenja. Vrednovanje treba rezultirati jasnim, specifičnim, pravovremenim i konstruktivnim povratnim informacijama koje učenicima pomažu u daljnjemu učenju i motiviraju ih za rad, a učiteljima omogućuju daljnje planiranje poučavanja. Vrednovanje se temelji na cjelovitome pristupu praćenja i poticanja individualnoga razvoja svakoga učenika te se usmjerava na prepoznavanje uspjeha i poticanje pozitivnih obrazaca motivacije i učenja.

Usvojenost sadržaja ispituje se jedan put u polugodištu. Ispitivanje teorijskog znanja preko aplikacije Plickers. Teorijski sadržaja sastoji se od 20 pitanja odabranih s teorijskih listića koji su obrađeni na nastavi i to:  I skupina zadataka (Zadaci ove skupine su istinite ili neistinite tvrdnje.) i II skupina zadataka (uz svaki zadatak ove skupine ponuđena su 4 odgovora od kojih je samo jedan ispravan.) i primjenu znanja III skupina zadatka (Zadatak tehničkog crtanja)

Izgled tablice za vrednovanje odgojno-obrazovnih ishoda u predmetu Tehnička kultura:

Učiteljica Tehničke kulture: Jasenka Čirjak

Izvannastavna aktivnost

enlightenedMLADI TEHNIČARIenlightened

 

enlightenedNamjeravaš pohađati školu gdje je potrebno predznanje iz tehničkog crtanja ispuni upitnik.




Centar DaR


Sandučić povjerenja

 

 


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji





preskoči na navigaciju