Izmjena zahtjeva za prikupljanje ponuda
IZMJENA ZAHTJEVA ZA PRIKUPLJANJE PONUDA
u postupku sklapanja ugovora o javnim uslugama iz Dodatka II. B
PREDMET NABAVE:
Usluge dostave pripremljene hrane za potrebe učenika u produženom boravku u školskoj godini 2014./2015.
Sukladno članku 31. stavku 5. Zakona o javnoj nabavi ( NN 90/11, 83/13, 143/13 ) Naručitelj daje izmjenu dijela Zahtjeva za prikupljanje ponuda kako slijedi:
Izmjena 1.
Mijenja se točka 3. sadržaja- Procijenjena vrijednost nabave
Procijenjena vrijednost nabave iznosi: 239.284,00 kn (bez PDV-a).
Izmjena 2.
Mijenja se točka 9. Sadržaja- Datum, vrijeme i mjesto dostave i javnog otvaranja ponuda
Krajnji rok za dostavu ponuda je 22. srpnja 2014. godine do 11.00 sati.
Javno otvaranje ponuda je 22. srpnja 2014. godine u 11.00 sati u OŠ Krune Krstića iz Zadra, Trg Gospe Loretske 3.
Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i naručitelja.
Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo ovlašteni predstavnici javnog naručitelja i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Izmjena 3
Mijenja se točka 21. PRILOG- MENU (specifikacija usluga)
Ponuda treba sadržavati Prilog – Menu koji bi se trebao izmjenjivati 5 dana u tjednu, 4 dana mesni meni, a petak fiksan za riblji meni. Ponuda treba biti sastavljena po danima u tjednu – 5 menu-a. Količina naručene usluge biti de prema stvarnim potrebama naručitelja. Ponuđeni menu-i moraju se izmjenjivati minimalno svaka četiri tjedna.
Ponuda se izrađuje na bazi broja učenika – 64 učenika i 175 nastavnih dana za školsku godinu 2014/2015.
Ostali sadržaj i uvjeti iz Zahtjeva za prikupljanje ponuda ostaju neizmijenjeni.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |