Kroz istraživanje života i aktivizma djevojčice Malale Yousafzai cilj je bioosvijestiti da obrazovanje pruža bolju budućnost i da svi moraju imati jednaka prava, bez obzira na spol, porijeklo, uvjerenja i ostale različitosti.
Namjena: Razvijanje pozitivnog stava prema učenju i obrazovanju općenito. Suradničkim učenjem i međusobnim uvažavanjem učenici razvijaju pozitivne međuljudske odnose i zajedno dolaze do zaključaka.
Tijek projekta:
1. faza – Učenici čitaju i gledaju kratke filmove o djevojčici Malali Yousafzai, analiziraju njezino djetinjstvo i njezinu obitelj.
2. faza – Učenici čitaju njezine blogove koje je pisala za BBC i uspoređuju svoje stavove sa onim što su pročitali. Istražuju zašto je preselila u Ujedinjeno Kraljevstvo.
3. faza – Učenici čitaju njezinu službenu stranicu i čitaju govor pri dodjeli Nobelove nagrade.
4. faza – Učenici crtaju Malalu i ispisuju njezine izjave koje su ih se dojmile tijekom istraživanja te ih objašnjavaju. Radove postavljamo na pano.
Zaključak – Naučili su da jedno dijete, jedan nastavnik, jedna knjiga i jedna olovka uistinu mogu promijeniti svijet, shvatili su koliko je obrazovanje važno i da im pruža bolju i lakšu budućnost i nebrojene mogućnosti. Osvijestili su položaj žena i djevojčica u nekim društvima.
Učiteljica Zorka Bebić – Tokić















