Vijesti i događanja

Predaja zahtijeva za prestanak pohađanja izbornog predmeta

Poštovani roditelji, od ove školske godine zahtjevi za prestanak pohađanja izborne nastave bilo kojeg predmeta će se predavati isključivo u digitalnom obliku preko nove mogućnosti u e-Dnevniku,...

Matematika kroz strip i karikaturu 2024

I ove godine sudjelujemo u mArt projektu. To je međunarodni eTwinning projekt pod punim nazivom „Matematika kroz strip i karikaturu“. Cilj natječaja je potaknuti učenike na kreativno izražavanje, a glavni je zadatak predstaviti matematiku i predmet...

Pročitajte više

Pogodi tko sam (morski organizmi)

  Na STEM radionici 12. listopada 2023., petaši su pokušali složiti „puzzle“ od morske organizme te ih onda prepoznati. Nakon toga su kroz priče – pitalice pokušali pogoditi o kojim se organizmima radi te su naučili...

Pročitajte više

CHAT projekt

Projekt međunarodne razmjene učenika se nastavlja. Učenici iz Mađarske su stigli kod nas 18. rujna 2023. godine i ostaju do 23. rujna 2023. godine. Tijekom navedenih dana organizirane su im radionice u školi i hosteu, izleti, razgledavanje povijesnih...

Pročitajte više
ČITANJE JE ZAKON! – razredni projekt

ČITANJE JE ZAKON! – razredni projekt

„Kako putovati kroz vrijeme? – Čitaj!“ Posjedovanje knjige možemo usporediti s putovnicom, no knjiga nam daje mogućnost putovanja bez izlaska iz doma. Ona nas može poslati unaprijed ili unazad kroz vrijeme, te nas može odvesti u drugu državu. Knjige mogu rastužiti,...

Pročitajte više

Matematička šetnja gradom

Obrazovni sadržaj (7. razred) Matematička šetnja gradom je obrazovni sadržaj koje su osmislile učiteljica matematike Ana Kanjer i učiteljica engleskog i talijanskog jezika Sonja Lovrić - Lilić. MATEMATIČKA ŠETNJA GRADOM Ciljevi: Proširiti...

Pročitajte više
Koliko poznaješ Europu?

Koliko poznaješ Europu?

Učenici sedmih razreda su na satu informatike izrađivali kvizove na temu : Koliko poznaješ Europu?  Ovdje dijelimo poveznice uspješnijih zadataka,   Provjerite svoje znanje pozivanjem dostupnih  poveznica.  Sretno!  ...

Pročitajte više

Alge u STEM –

  Vrijedni STEM- ovci su nastavili istraživati morske organizme i u četvrtak 27. travnja. Ovaj put smo se uhvatili algi. Podijelili smo ih u skupine, herbarilizirali. Ako vas pitaju zašto smo donijeli najlonke u školu, nemojte nam se smijati jer...

Pročitajte više

Identificiraj me, kodiraj me

  Bio je lijep i sunčan dan u srijedu 26. travnja pa su učenici koji su u STEM County projektu zajedno s učiteljicom Barbarom Hadeljan odlučili malo istražiti organizme koji žive u moru uz blizini naše škole. Bilo je veselo i zanimljivo. Oni...

Pročitajte više
Održano školsko natjecanje iz Modelarske lige

Održano školsko natjecanje iz Modelarske lige

Modelarska liga je ekipno natjecanje u kojem se izrađuje tehnička tvorevina od šperploče. Na školskom natjecanju izrađivali smo kantu za optaptke koju smo koristili u igri "Uhvati me ako možeš" na radionici koja se održala u skopu Županijskih dana na Punti Bajlo.   Na...

Pročitajte više
65. Županijsko natjecanje Mladih tehničara

65. Županijsko natjecanje Mladih tehničara

    65. županijsko natjecanje Mladih tehničara održano je u OŠ Galovac. Našu školu su prestavljali učenici: Lea Dupljanović (5.r), Luka Mustać (6.r), Paola Bajlo (7.r), Lucija Grancarić (7.r), Antonija Marić (8.r) i Ivano Parić (8.r).  Učenici su morali...

Pročitajte više
65. školsko natjecanje Mladih tehničara

65. školsko natjecanje Mladih tehničara

Natjecanju je prisustvovalo 18 učenika i to u H - ketagoriji: 5.Razredi - Maketarstvo i modelarstvo (8.učenika), 6.razredi - Graditeljstvo (4 učenika), 7.razred - Strojarske konstrukcije (1 učenik), 7.razred - Obrada materijala (2 učenik) i 8.razredi - Elektrotehnika...

Pročitajte više

Pravilnik o radu školske knjižnice

U skladu sa Zakonom o knjižnicama (NN105/97., 5/98., 104/00 i 69/09.), Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08., 86/09., 92/10., 105/10.-isp., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12. i 126/12. 94/13. 152/14. 7/17.), Standardom za školske knjižnice...

Pročitajte više
Skip to content