Inspirativne priče:

“Matematičarke i žene nobelovke u znanastavenom svijetu”

Cilj školskog projekta: Pokazati kako su jednakost prilika temeljni i jedini ispravan put prema pravednijem društvu, bez obzira na sve raznolikosti koje nas definiraju kao ljudska bića. Te razlike, bilo da je riječ o spolu, porijeklu, uvjerenjima ili bilo kojem drugom obilježju, ne bi trebale biti prepreka ostvarenju jednakih mogućnosti za sve. Upravo uvažavanje tih različitosti i pružanje jednakih prilika svima čini društvo bogatijim, pravednijim i skladnijim.

Namjena: Potaknuti mlade na veću zainteresiranost za STEM područje, kao i za usavršavanje znanja o književnosti  i jezicima. Naglasak je na razvoju pozitivnog stava prema učenju, stvaranju temelja za cjeloživotno učenje te poticanju znatiželje i samostalnosti u istraživanju novih tema.

Poseban fokus stavljen je na proširivanje nastavnog sadržaja i obogaćivanje obrazovnog iskustva kroz inovativne i zanimljive metode poučavanja. Aktivnosti teže usavršavanju suradnje i jačanju pozitivnih međuljudskih odnosa među učenicima, čime se stvara okruženje za zajednički rad, međusobno uvažavanje i podršku.

Kroz međupredmetnu korelaciju, povezuje se sadržaj različitih nastavnih predmeta, omogućujući učenicima da usvoje interdisciplinarna znanja i razviju šire razumijevanje tema koje su ključne za suvremeni svijet.

Nositelji projekta: Učiteljica matematike Ana Kanjer (koordinator), učiteljice engleskog jezika Zorka Bebić Tokić (sudionik), učiteljica informatike Anita Nikić (sudionik), učitelj biologije Julije Žigo (sudionik), učiteljica biologije (Barbara Hadeljan), učiteljica hrvatskog jezika (Maja Kresović) te učenici razredne i predmetne nastave.

Način realizacije: Izrada plakata, uređivanje panoa, izložba učeničkih radova, izrada prezentacije (upotreba digitalne tehnologije), predstava, parlaonica.

Vremenik: siječanj – travanj

Način vrednovanja i način korištenja rezultata vrednovanja: Zajednička analiza uspješnosti realizacije projekta provest će se kroz otvorenu tribinu, koja će pružiti priliku za razmjenu mišljenja, iskustava i rezultata. Tijekom tribine, sudionici će kritički osvrtom procijeniti dosadašnji tijek i uspješnost realizacije ciljeva postavljenih u okviru projekta. Time se omogućuje konstruktivan dijalog među učenicima i mentorima, što doprinosi identifikaciji pozitivnih strana, kao i područja koja zahtijevaju dodatnu pažnju ili poboljšanja.

Analiza uspješnosti realizacije projekta uključivat će sustavno vrednovanje učenikovog zalaganja, predanosti i temeljitosti u provođenju istraživačkog zadatka. Učenici će biti ocjenjivani prema razini razumijevanja tema koje su istraživali, sposobnosti snalaženja u složenim situacijama, kao i vještini izvođenja zaključaka temeljenih na prikupljenim podacima i rezultatima.

Vijesti i događanja

Prezentacija

Prezentacija

Inspirativne priče – Matematičarke i žene Nobelovke u znanstvenom svijetu Ovu zanimljivu prezentaciju izradili su učenici David Tomić, Paula Miočić, Melinda Šunjić i Tino Šarić pod mentorstvom učiteljice Informatike Anite Nikić. Projekt istražuje iznimne žene koje su...

Pročitajte više
Malala

Malala

Kroz istraživanje života i aktivizma djevojčice Malale Yousafzai cilj je bioosvijestiti da obrazovanje pruža bolju budućnost i da svi moraju imati jednaka prava, bez obzira na spol, porijeklo, uvjerenja i ostale različitosti. Namjena: Razvijanje pozitivnog stava prema...

Pročitajte više
Predstavljanje: Matematičarke i Nobelovke

Predstavljanje: Matematičarke i Nobelovke

Tijekom provedbe projekta učenici su imali priliku upoznati sjajne znanstvenice izrazličitih područja i doznati više o njihovim istraživanjima. Kroz inspirativne pričeučenici su predstavili profesionalne putove i znanstvena otkrića predvodnica iz različitih...

Pročitajte više

Predviđene aktivnosti:

  • izrada plakata,
  • uređivanje panoa
  • izložba učeničkih radova
  • izrada prezentacije (upotreba digitalne tehnologije)
  • predstava
  • parlaonica

Galerija fotografija slikane tijekom projekta

Skip to content