2014-07-14 14:41:27 Izmjena zahtjeva za prikupljanje ponuda IZMJENA ZAHTJEVA ZA PRIKUPLJANJE PONUDA
u postupku sklapanja ugovora o javnim uslugama iz Dodatka II. B PREDMET NABAVE: Usluge dostave pripremljene hrane za potrebe učenika u produženom boravku u školskoj godini 2014./2015. Sukladno članku 31. stavku 5. Zakona o javnoj nabavi ( NN 90/11, 83/13, 143/13 ) Naručitelj daje izmjenu dijela Zahtjeva za prikupljanje ponuda kako slijedi:
Izmjena 1. Mijenja se točka 3. sadržaja- Procijenjena vrijednost nabave Procijenjena vrijednost nabave iznosi: 239.284,00 kn (bez PDV-a).
Izmjena 2. Mijenja se točka 9. Sadržaja- Datum, vrijeme i mjesto dostave i javnog otvaranja ponuda Krajnji rok za dostavu ponuda je 22. srpnja 2014. godine do 11.00 sati. Javno otvaranje ponuda je 22. srpnja 2014. godine u 11.00 sati u OŠ Krune Krstića iz Zadra, Trg Gospe Loretske 3. Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i naručitelja. Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo ovlašteni predstavnici javnog naručitelja i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Izmjena 3 Mijenja se točka 21. PRILOG- MENU (specifikacija usluga) Ponuda treba sadržavati Prilog – Menu koji bi se trebao izmjenjivati 5 dana u tjednu, 4 dana mesni meni, a petak fiksan za riblji meni. Ponuda treba biti sastavljena po danima u tjednu – 5 menu-a. Količina naručene usluge biti de prema stvarnim potrebama naručitelja. Ponuđeni menu-i moraju se izmjenjivati minimalno svaka četiri tjedna. Ponuda se izrađuje na bazi broja učenika – 64 učenika i 175 nastavnih dana za školsku godinu 2014/2015.
Ostali sadržaj i uvjeti iz Zahtjeva za prikupljanje ponuda ostaju neizmijenjeni. |
Osnovna škola Krune Krstića Zadar |