2014-07-14 14:41:27

Izmjena zahtjeva za prikupljanje ponuda

IZMJENA ZAHTJEVA ZA PRIKUPLJANJE PONUDA

 

u postupku sklapanja ugovora o javnim uslugama iz Dodatka II. B

PREDMET NABAVE:

Usluge dostave pripremljene hrane za potrebe učenika u produženom boravku u školskoj godini 2014./2015.

Sukladno članku 31. stavku 5. Zakona o javnoj nabavi ( NN 90/11, 83/13, 143/13 ) Naručitelj daje izmjenu dijela Zahtjeva za prikupljanje ponuda kako slijedi:

 

Izmjena 1.

Mijenja se točka 3. sadržaja- Procijenjena vrijednost nabave

Procijenjena vrijednost nabave iznosi: 239.284,00 kn (bez PDV-a).

 

Izmjena 2.

Mijenja se točka 9. Sadržaja- Datum, vrijeme i mjesto dostave i javnog otvaranja ponuda

Krajnji rok za dostavu ponuda je 22. srpnja 2014. godine do 11.00 sati.

Javno otvaranje ponuda je 22. srpnja 2014. godine u 11.00 sati u OŠ Krune Krstića iz Zadra, Trg Gospe Loretske 3.

Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i naručitelja.

Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo ovlašteni predstavnici javnog naručitelja i ovlašteni predstavnici ponuditelja.

 

Izmjena 3

Mijenja se točka 21. PRILOG- MENU (specifikacija usluga)

Ponuda treba sadržavati Prilog – Menu koji bi se trebao izmjenjivati 5 dana u tjednu, 4 dana mesni meni, a petak fiksan za riblji meni. Ponuda treba biti sastavljena po danima u tjednu – 5 menu-a. Količina naručene usluge biti de prema stvarnim potrebama naručitelja. Ponuđeni menu-i moraju se izmjenjivati minimalno svaka četiri tjedna.

Ponuda se izrađuje na bazi broja učenika – 64 učenika i 175 nastavnih dana za školsku godinu 2014/2015.

 

Ostali sadržaj i uvjeti iz Zahtjeva za prikupljanje ponuda ostaju neizmijenjeni.


Osnovna škola Krune Krstića Zadar