2023-06-07 20:37:55

Matematička šetnja gradom

Obrazovni sadržaj (7. razred)

Matematička šetnja gradom je obrazovni sadržaj koje su osmislile učiteljica matematike Ana Kanjer i učiteljica engleskog i talijanskog jezika Sonja Lovrić - Lilić.

MATEMATIČKA ŠETNJA GRADOM

Ciljevi:

Proširiti matematička znanja i otkriti zanimljivosti vezane za grad Zadar Sudjelovati u različitim zabavnim  grupnim aktivnostima Stvarati nove ideje o tome čime se bavi matematika Upoznati povijest grada Izgradnja pozitivnog stava prema matematici i stranim jezicima Popularizacija matematike i stranog jezika Jačanje suradnje među učiteljima i nastavnicima Razmjena iskustva i primjera dobre prakse

Odgojno-obrazovni ishodi:

MAT OŠ C.5.1. Opisuje skupove točaka u ravnini te analizira i primjenjuje njihova svojstva i odnose. MAT OŠ D.7.4. Računa i primjenjuje opseg i površinu kruga i njegovih dijelova. MAT OŠ D.5.4. Računa i primjenjuje opseg i površinu geometrijskih likova.

Očekivanja međupredmetnih tema:

Učiti kako učiti 

uku A.3.1.Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema. uku A.3.2.Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja. uku A.3.3.Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema. uku B.3.4.Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje. uku C.3.2.Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju. uku C.3.3.Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju. uku D.3.2.Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.

Poduzetništvo 

pod A 3.2. Snalazi se s neizvjesnošću i rizicima koje donosi.    pod B 3.2. Planira i upravlja aktivnostima.   

Osobni i socijalni razvoj 

osr A 3.3. Razvija osobne potencijale.    osr A 3.4. Razvija radne navike.   osr B 3.2. Razvija komunikacijske kompetencije.    osr B 3.4. Suradnički uči i radi u timu.    osr C 3.4. Razvija kulturni i nacionalni identitet zajedništvom i pripadnošću skupini.  

Građanski odgoj i obrazovanje 

goo A 3.1. Ponaša se u skladu s dječjim pravima u svakidašnjemu životu.   goo B 3.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici.   goo C 3.1. Sudjeluje u aktivnostima škole.   goo C 3.2. Promiče solidarnost u školi. 

Ishodi aktivnosti:

Prikuplja definicije o krugu, kružnici,kvadratu, pravokutniku  i njihovim dijelovima. Razvija matematičku komunikaciju u preciznom i točnom izražavanju. Opisuje svojstva i dijelove kruga i kružnice, kvadrata i pravokutnika

Oblici i metode rada:

rad uz literaturu rad u skupini prezentacija rezultata

 

 

 


Osnovna škola Krune Krstića Zadar