2023-06-07 20:37:55 Matematička šetnja gradom Obrazovni sadržaj (7. razred) Matematička šetnja gradom je obrazovni sadržaj koje su osmislile učiteljica matematike Ana Kanjer i učiteljica engleskog i talijanskog jezika Sonja Lovrić - Lilić. MATEMATIČKA ŠETNJA GRADOM Ciljevi: Proširiti matematička znanja i otkriti zanimljivosti vezane za grad Zadar Sudjelovati u različitim zabavnim grupnim aktivnostima Stvarati nove ideje o tome čime se bavi matematika Upoznati povijest grada Izgradnja pozitivnog stava prema matematici i stranim jezicima Popularizacija matematike i stranog jezika Jačanje suradnje među učiteljima i nastavnicima Razmjena iskustva i primjera dobre prakseOdgojno-obrazovni ishodi: MAT OŠ C.5.1. Opisuje skupove točaka u ravnini te analizira i primjenjuje njihova svojstva i odnose. MAT OŠ D.7.4. Računa i primjenjuje opseg i površinu kruga i njegovih dijelova. MAT OŠ D.5.4. Računa i primjenjuje opseg i površinu geometrijskih likova.Očekivanja međupredmetnih tema: Učiti kako učiti uku A.3.1.Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema. uku A.3.2.Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja. uku A.3.3.Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema. uku B.3.4.Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje. uku C.3.2.Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju. uku C.3.3.Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju. uku D.3.2.Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.Poduzetništvo pod A 3.2. Snalazi se s neizvjesnošću i rizicima koje donosi. pod B 3.2. Planira i upravlja aktivnostima.Osobni i socijalni razvoj osr A 3.3. Razvija osobne potencijale. osr A 3.4. Razvija radne navike. osr B 3.2. Razvija komunikacijske kompetencije. osr B 3.4. Suradnički uči i radi u timu. osr C 3.4. Razvija kulturni i nacionalni identitet zajedništvom i pripadnošću skupini.Građanski odgoj i obrazovanje goo A 3.1. Ponaša se u skladu s dječjim pravima u svakidašnjemu životu. goo B 3.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici. goo C 3.1. Sudjeluje u aktivnostima škole. goo C 3.2. Promiče solidarnost u školi.Ishodi aktivnosti: Prikuplja definicije o krugu, kružnici,kvadratu, pravokutniku i njihovim dijelovima. Razvija matematičku komunikaciju u preciznom i točnom izražavanju. Opisuje svojstva i dijelove kruga i kružnice, kvadrata i pravokutnikaOblici i metode rada: rad uz literaturu rad u skupini prezentacija rezultata
|
Osnovna škola Krune Krstića Zadar |